Kontakt oss

IKEA Kort kundeservice

  • Hvordan får jeg ny PIN-kode?

    Dersom du trenger PIN-kode til kortet ditt kan du logge inn på Min Side og velge "Bestill ny pin-kode". PIN-koden kommer i posten i løpet av noen dager.

  • Hvordan kan jeg få nytt kort?

    Trenger du et nytt kort kan du bestille dette på Min Side. Der kan du også sperre det gamle, dersom det er mistet eller frastjålet.

  • Hvordan kan jeg få økt kreditt?
    Ønsker du å øke kredittgrensen på ditt IKEA Kort kan du fylle ut vårt elektroniske søknadsskjema. Søknaden behandles automatisk, og du får svar på skjermen.
     
  • Hva gjør jeg om jeg får problemer med å betale?

    Får du problemer med å betale regningen din er det viktig at du kontakter oss så snart som mulig. Det er lettere å finne en god løsning for alle parter dersom du tar kontakt med oss. I henhold til gjeldende lovverk kan vi normalt ikke innvilge enkeltstående betalingsfri måned.

Ring oss

For å snakke med vår kundeservice på telefon, ring oss på:

+47 66 85 86 00

Skriv til oss

Ikano Bank
Postboks 295
1372 Asker

Linjene er åpne

Mandag til fredag: 09.00 – 21.00
Lørdag: 10.00 – 18.00

Kontaktskjema

MinMaxErrorMessage

Obligatorisk felt

RegExpToMatchErrorMessage

MinMaxErrorMessage

Obligatorisk felt

RegExpToMatchErrorMessage

MinMaxErrorMessage

Obligatorisk felt

RegExpToMatchErrorMessage

MinMaxErrorMessage

Obligatorisk felt

RegExpToMatchErrorMessage

Takk for meldingen

Takk for meldingen

VerifyOnComputer

WaitingForVerification PressToOpenBankId
Tilbake

EnterPersonalIdentityNumber

Tilbake

VerifyOnMobile

WaitingForVerification
Tilbake