Dersom du trenger PIN-kode til kortet ditt kan du logge inn på Min Side og velge "Bestill ny pin-kode". PIN-koden kommer i posten i løpet av noen dager.
Trenger du et nytt kort kan du bestille dette på Min Side. Der kan du også sperre det gamle, dersom det er mistet eller frastjålet.
Ønsker du å øke kredittgrensen på ditt IKEA Kort kan du fylle ut vårt elektroniske søknadsskjema. Søknaden behandles automatisk, og du får svar på skjermen.
Får du problemer med å betale regningen din er det viktig at du kontakter oss så snart som mulig. Det er lettere å finne en god løsning for alle parter dersom du tar kontakt med oss. I henhold til gjeldende lovverk kan vi normalt ikke innvilge enkeltstående betalingsfri måned.
Ring oss For å snakke med vår kundeservice på telefon, ring oss på: +47 66 85 86 00 Skriv til oss Ikano Bank Postboks 295 1372 Asker Åpningstider Hverdager 9-21 Lørdager 10-18
Kontaktskjema MinMaxErrorMessage Obligatorisk felt RegExpToMatchErrorMessage MinMaxErrorMessage Obligatorisk felt RegExpToMatchErrorMessage MinMaxErrorMessage Obligatorisk felt RegExpToMatchErrorMessage MinMaxErrorMessage Obligatorisk felt RegExpToMatchErrorMessage Send melding Takk for meldingen Takk for meldingen